laman web rasmi pasir mas
Pasir Mas Market 2 by Hisham Salmin.

wooo..balik kg...

bilo lah dapt balik

Potongan-Artikel-Disini

rajin

Posted by Author On Month - Day - Year

carilah bini ore kelate

cikgu bio bunut susu

biologi hokage

cikgu famous

mr elex

pengecara sukan kelate

orang smart bunut susu

sayur2 weh

rajin nego

Potongan-Artikel-Disini

smk bunut susu..smkbs..

sekolah kebangsaaan bunut susu

sekoloh lamo kawe...smkbs...

stesen ketapi pasir mas

menanti kepulangan..

sudah renovate jadi besar dah..

pemain ular pasir mas

berani sungguh..besar lok tu ular

tok keno g sarkas kalu duk pasir mas..

muai thai di pasir mas..

tok keno g thailand doh nak tgk muai thai..

sapo raso keras palo buleh lah try...

pk smk bunut susu kembali sebagai pengetua..

pk hok pandai syaroh..pk terbaik bunut susu..

dulu pk hen kembali skg sebagai pengetua..pk yang pelajar suka..skg bergelar cikgu besar..khairul anuar..selamat kembali ke bunut susu cikgu..

life at pasir mas by sicknessclown.

pelajar kurang upaya di bunut susu

Posted by pasir mas On 1:34 AM

Pelajar kurang upaya turut derma


PELAJAR kurang upaya, Mohd. Fajrul Adha Muhamad (kiri) menyampaikan sumbangan kepada Tabung Dana Kemanusiaan Palestin anjuran Kumpulan Utusan dan Islamic Relief Malaysia (IRM) sambil disaksikan oleh Nik Hasnah Nik Li (tengah), guru-guru dan pelajar-pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan Bunut Susu, Pasir Mas, semalam.


PASIR MAS 1 Feb. - Biar pun kurang upaya, pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Bunut Susu di sini, Mohd. Fajrul Adha Muhamad Kamil, 15, turut bersama rakan-rakannya yang lain untuk menyumbang kepada rakyat Palestin melalui tabung Dana Kemanusiaan Palestin (Dakap) - anjuran Kumpulan Utusan dan Islamic Relief Malaysia (IRM).

Pelajar tingkatan tiga itu bersama lebih 1,000 pelajar serta kakitangan sekolah tersebut menyumbang sebanyak RM2,165.10 untuk tabung dana terbabit.

Mohd. Fajrul Adha ketika ditemui di sekolah tersebut berkata, ia merupakan sumbangan kecil daripadanya untuk membantu anak-anak Palestin yang terpaksa menghadapi kekejaman Israel.

"Saya hanya ingin membantu kawan-kawan di sana dan saya mahu mereka sihat serta hidup seperti kita di Malaysia," katanya di sekolah itu di sini hari ini.

Utusan Malaysia sebelum ini pernah melaporkan mengenai penderitaan dan pengorbanan ibu Mohd. Fajrul Adha, Norma Mohd. Yusof, 43, yang terpaksa mendukung anaknya itu setiap hari ke sekolah kerana pelajar itu menghidap penyakit tulang rapuh yang menyebabkan pembesarannya terbantut.

Remaja itu merupakan salah seorang daripada pelajar cemerlang Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) peringkat negeri tahun 2007.

Dalam pada itu, pengetua SMK Bunut Susu, Nik Hasnah Nik Li berkata, sumbangan tersebut dikumpulkan oleh para pelajar, guru-guru dan kakitangan sekolah berkenaan sejak minggu lalu.

Katanya, atas dasar kemanusiaan dan saudara seagama, sumbangan tersebut disalurkan kepada tabung Dakap agar ia dapat membantu penduduk Palestin di Gaza pada masa depan.

"Kita mungkin akan meneruskan kutipan untuk disalurkan pada tabung Dakap pada minggu depan sekiranya ia terus mendapat sambutan," katanya.

0 Response to 'pelajar kurang upaya di bunut susu'

Post a Comment

mudah

ruangan untuk iklan..

ingin mengiklankan product anda? »
iklan anda akan diletakkan di sidebar..emailkan di alamat di bawah untuk iklan..murah jer..rm5 sebulan..
p_mas84@yahoo.com.my